D. Pulzy a šumy
Úloha 1
Vytvorte pomocou sin()
a map()
jednoduchý pulzujúci štvorec:

Úloha 2
Upravte skeč tak, aby štvorec pulzoval okolo stredu

Úloha 3
Vyrobte takých štvorčekov vedľa seba n
.

Úloha 4
Urobte si náčrt a vypočítajte, aké majú byť súradnice štvorčekov, aby pulzovali okolo svojich stredov:

Úloha 5
Vytvorte v programe pole float hodnôt s názvom posuny
. Toto pole má veľkosť n
a vyplňte náhodnými hodnotami z rozsahu 0 až 2*PI. Bude predstavovať fázové posuny pre jednotlivé štvorčeky.
Upravte skeč tak, aby i-ty štvorček bol vo svojom pulzovaní fázovo posunutý o hodnotu posuny[i]
.

Úloha 6

Úloha 7

Úloha 8

Úloha 9

Úloha 10

Last updated