C. Premenné
Úloha 1
Vytvorte skeč, ktorý pri každom kliknutí myšou vykreslí o 1 väčšie číslo:

Úloha 2
Upravte svoj program tak, aby v ľavej polovici obrazovky boli čísla inej farby ako v pravej:

Úloha 3
Upravte svoj program tak, aby sa čísla v ľavej polovici a čísla v pravej polovici počítali oddelene:

Úloha 4
Vytvorte skeč, ktorý na každom okraji obrazovky vygeneruje nejakú náhodnú pozíciu a nakreslí z nej čiaru do stredu obrazovky, toto opakuje stále dokola:

Úloha 5
Upravte skeč tak, aby sa pri kliknutí myšou zmenila pozícia stredného bodu na pozíciu myši.

Úloha 6 - Lomená čiara
Urobte nový skeč, ktorý bude pri klikaní myšou kresliť čiaru, ktorá spája starý klik s novým klikom.
Vytvorte si premenné stare_x
, stare_y
. Na začiatku nastavte staré súradnice na náhodnú pozíciu. Pri kliknutí myšou nakreslite čiaru z týchto starých súradníc do súradníc myši. Po vykreslení čiary uložte súradnice myši do starých súradníc.
To znamená, že ste si zapamätali pozíciu myši do týchto starých súradníc a pri budúcom kliku si ich tam nájdete.

Last updated